مطالبی از سامانه پیامک و پنل اس ام اس

RayganSMS.com | سامانه پیامک رایگان

مطالبی از سامانه پیامک و پنل اس ام اس

RayganSMS.com | سامانه پیامک رایگان

مطالبی از سامانه پیامک و پنل اس ام اس

سامانه پیامک رایگان اس ام اس اراده کننده پنل اس ام اس رایگان برای همه اقشار جامعه با قابلیت های بسیار بالا و کاملا رایگان

اطلاع رسانی با پیامک

| شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

اطلاع رسانی با پیامک

اطلاع رسانی با پیامک

اطلاع رسانی یکی از حیاتی ترین موضوعاتی است که افراد ، سازمان ها ، شرکت ها ، ادارات ، مدارس و تقریبا تمامی اقشار جامعه با آن سر و کار دارند ، یکی از روش های پر کاربرد اطلاع رسانی با پیامک می باشد که بسیار سریع و ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

اطلاع رسانی با پیامک می تواند راه گشای بسیار مناسبی برای همه اشخاص ، چه حقیقی و چه حقوقی باشد ، در مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد بخش کوچکی از کاربرد پیامک در اطلاع رسانی توضیح داده خواهد شد.

  • ادارات و سازمان ها می توانند با ارسال پیامک به افرادی که با آنها سر و کار دارند امکانات و شرایط و قوانین جدید را اطلاع رسانی کنند. با این روش افراد در جریان تغییرات قوانین و شرایط جدید قرار گرفته و نیاز به مراجعه حضوری به حداقل خواهد رسید ، همچنین با اطلاع رسانی پیامکی می توان برای کارمندان این ارگان ها مراسمات و همچنین وضعیت های اضطراری را در زمان کوتاهی اطلاع رسانی کرد.
  • هیئت های مذهبی و مراکز قرآنی و فرهنگی می توانند با ارسال پیامک در مورد مراسمات ، جلسات و همچنین موضوعات فرهنگی اقدام به اطلاع رسانی به اعضا خود کرده و آنها را در جریان اتفاقات پیش رو قرار دهند.
  • دهیاری ها می توانند با اطلاع رسانی به سرپرست خانوار ، آنها را در جریان مراسمات ، خبرها مهم روستا و همچنین سهمیه های اعمال شده در مورد کود و سم ، .. قرار دهند.
  • دفاتر بیمه یکی از پر استفاده ترین مراکز برای استفاده از پیامک می باشند این مراکز می توانند تاریخ اتمام بیمه ها مختلف از جمله بیمه شخص ثالث ، آتش سوزی ، عمر و غیره را به افراد تحت پوشش خود اطلاع رسانی کنند ، همجنین شرایط و تخفیفات جدید را به کلیه مشتریان خود اطلاع رسانی کرده و با این کار موجب افزایش درآمد خود گردند.
  • مدارس و مراکز آموزشی هم از امکان اطلاع رسانی پیامکی می توانند برای ارائه خدمات با کیفیت تر استفاده کنند ، از جمله آن اطلاع رسانی از وضعیت ورود و خروج دانش آموزان ، ارسال نمرات دانش آموزان به والدین ، اطلاع رسانی در مورد جلسات اولیا و مربیان ، اطلاع رسانی در موارد اضطراری مانند تعطیلی مدارس  و غیره  و کاربردهای مهم دیگر
  • شرکت ها هم می توانند از این امکان برای اطلاع رسانی بابت شرایط جدید فروش و یا تخفیف خود برای مشتریان خود استفاده کرده و با این کار موجب افزایش فروش و درآمد و همچنین رضایت مشتریان خود گردند

همانطور که در بالا مواردی از کاربرد پیامک در اطلاع رسانی قید شد می توان به این نتیجه رسید که اطلاع رسانی با پیامک در روند تسهیل کارها و افزایش رضایت مشتریان و ارباب رجوع و همچنین افزایش درآمد بسیار موثر بوده و بسیار مهم تلقی خواهد شد.

سامانه پیامک رایگان اس ام اس این امکان را بصورت کاملا رایگان در اختیار همه قرار داده و همه می توانند با ثبت نام در این سامانه سامانه پیامکی با امکانات فوق العاده و کاملا رایگان در اختیار داشته باشند. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری می باشید می توانید با شماره های 01132290134 و یا 09116665601 تماس حاصل نمایید.

همچنین برای ثبت نام نام هم می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

نظرات  (۱)

  • خرید پنل پیامکی با تخفیف ویژه
  • خرید پنل پیامکی با تخفیف ویژه

    خرید نمایندگی پنل پیامک

    خرید تلفن ثابت ابری

    بهترین پنل پیامکی

    بهترین پنل اس ام اس مخابرات

     

     

    پنل پیامکی سامانه لاین
    • ارائه خط خدماتی بدون نیاز به سفته برای عبور از بلک لیست مخابراتی
    • جدیدترین بانک شماره شهرها به تفکیک منطقه، اصناف، جنسیت و سن
    • پنل اس ام اس دائمی و بدون تاریخ انقضا (lifetime License)
    • ضمانت بازگشت وجه برای پنل اس ام اس خریداری شده تا ۳۰ روز

    کد تخفیف خرید پنل پیامکی : bayan

    خرید پنل پیامکی

    راهنمای خرید پنل پیامکی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی