مطالبی از سامانه پیامک و پنل اس ام اس

RayganSMS.com | سامانه پیامک رایگان

مطالبی از سامانه پیامک و پنل اس ام اس

RayganSMS.com | سامانه پیامک رایگان

مطالبی از سامانه پیامک و پنل اس ام اس

سامانه پیامک رایگان اس ام اس اراده کننده پنل اس ام اس رایگان برای همه اقشار جامعه با قابلیت های بسیار بالا و کاملا رایگان

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ارسال پیامک به شماره های مسدود

| دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ

ارسال پیامک به شماره های مسدود

با توجه به افزایش پیامک هایی که به ازای دریافت آن مبلغی از اعتبار شارژ تلفن همراه کم می کردند،بسیار زیادی از افراد امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را برای خود مسدود کردند و با شماره اختصاصی های معمولی نمی توان برای این افراد پیامک ارسال کرد.

ارسال کد فعالسازی از طریق پیامک

در صورتی که شما صاحب نرم افزار و یا سایتی می باشید که کاربران شما برای ثبت نام باید احراز هویت آنها تایید شود، ارسال کد فعال سازی از طریق پیامک یکی از روش های مطمئن و کم هزینه برای این کار می باشد.

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که در سایت و یا نرم افزار موبایل زمان ثبت نام شماره موبایل شما را برای ارسال کد فعال سازی طلب می کند. این کار برای احراز هویت شما به عنوان یک کاربر واقعی و مطمئن برای ارائه خدمات انجام می شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

| دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

از آنجایی که می دانید درصد بالایی از شماره موبایل های همراه اول بابت ارسال پیامک تبلیغاتی مسدود می باشند و همراه اول تحت هیچ شرایطی اجازه ارسال پیامک به این خطوط را با شماره های اختصاصی نمی دهد.اما راهی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به این شماره ها وجود دارد.

کاربردهای سامانه ارسال پیامک

| دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ

کاربرد سامانه پیامک

امروزه استفاده از پیامک برای همه اقشار جامعه ضروری و انکارناپذیر است. پیامک ها در موارد مختلف کاربرد های متفاوتی دارند و در حال حاضر فقط جنبه ارسال متن بین دو نفر را ندارد.

پنل اس ام اس و یا همان سامانه پیامک امکانیست که شما می توانید به شکلی و با هر کاربردی اقدام به ارسال پیامک نمایید. 

پنل اس ام اس چیست ؟

| دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس یا پنل ارسال اس ام اس ابزاری اینترنتی برای ارتباط و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خدماتی و تبلیغاتی می باشد که بصورت یک سایت اینترنتی در دسترس عموم می باشد. 

ارسال پیامک از طریق اینترنت

| يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

یکی از خدمات شرکت همراه اول ارسال پیامک از طریق اینترنتی می باشد که برای ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی و یا ارسال پیامک تبلیغاتی ارائه می شود.این نوع ارسال پیامک با سرعت و حجم ارسال بالا انجام می شود.

این امکان برای همه افراد و اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی در دسترس و قابل استفاده می باشد. برای استفاده از این امکان شما نیاز به سامانه ارسال پیامک می باشید که پیامک های خود را با آن ارسال نمایید بدون نیاز به موبایل و سیم کارت.

برای این کار در یک سامانه پیامک ثبت نام کنید و سامانه پیامک اختصاصی خود را دریافت نمایید.